Každá společnost by měla být kreativní, protože pokud se bude jenom opičit po jiných společnostech, zejména po konkurenci, nikdy nedosáhne takových úspěchů, o jakých sní. Pokud tedy postrádáte kreativitu ve svém podniku, je třeba ji najít, popřípadě probudit, pokud víte, že ji v sobě máte. Je to skutečně důležité, protože od toho se bude odvíjet budoucnost vaší firmy.
Kreativitu vkládáte skutečně do všeho. Je třeba vyrábět kreativní produkty, kreativitu zapojujete i do tvorby reklam, které jsou v současném světě skutečně velice důležité. Pokud nemáte dobrou reklamu, nemůžete očekávat příval zákazníků.
Pokud tedy kreativita je to, co vám brání v úspěchu, měli byste ji probudit či najít a my vám nyní poradíme jak!
Znáte Válku umění?
Když potřebujete v podnikání poradit nebo když potřebujete být lepší či když se chcete inspirovat od druhých, sáhnete po knize, kterou napsal podnikatel, který je úspěšnější než vy. Stejně tak to můžete udělat tehdy, kdy postrádáte kreativitu. Existuje totiž kniha, která vám pomůže, ať už toužíte být kreativní v jakémkoliv směru.
Více o knize Válka umění:
Kniha byla napsána před patnácti lety – tedy přesně v roce 2002. Vydána je samozřejmě i v češtině, i když ji napsal romanopisec Steven Pressfield. Jednalo se o jeho první nerománovou knihu, v níž se rozhodl pomoct těm, kteří v sobě neumí probudit kreativního ducha.
V knize se dočtete o jistém nepříteli, který nás odrazuje od práce, který zamlžuje naši kreativitu. V knize se dozvíte, jak s tímto nepřítelem bojovat, jak najít smysl v práci, kterou potřebujete kvalitně vypracovat, i když se vám do ní vůbec nechce.
Ze všeho nejdřív si díky knize uvědomíte, že v sobě tu kreativitu skutečně máte, i když si o ní nejste vědomi. Uvědomíte si, že s nepřítelem, který brání vaší kreativitě, lze bojovat, ale tu válku musíte vykonat jenom v sobě samém.